6 Temmuz 2013 Cumartesi

Nazlı erkeler, naz eyleyen bayanlar

Acaba kimse bu sosyoloji ilmini, sosyolojik ilişkileri merak etmiyor mu?
Bir benim fakir zihnimimi meşgul ediyor bu toplumsal ilişkilerimiz, konumlarımız bilemiyorum.Zira herkes çok olağan edada olduğundan; kendimi sorgulamak durumunda kalıyorum.
Oysa isteyen kabul etsin isteyen etmesin çok ciddi bir sosyolojik incelemeye ihtiyacımız var toplum olarak.
Kadınlar olarak...
Erkekler olarak...
Kadın erkek ilişkileri olarak...
Belli ki herkes toplumun kendilerini konumlandırdığı noktadan memnun...Ben hariç...
Ve bu zamana ait olmayan ruhum ile de bunu kabul etmem de namümkün.

Ne mi kızdırdı beni bukadar?
(Hayır kızmak olmaz, mümine öfke haramdır.)
Ne mi aciz bıraktı beni böyle?
(Bu oldu.)

Tabiki de erkeklerin ve bayanların halleri...

Bayanların erkek rolünü, erkeklerin bayan rolünü edindiğini 'tespit' noktasında zorlanmasamda sanırım 'kabullenmek'te güçlük çekiyorum.
''Erkeklerin nazlı halleri'' bu analizin bir sonucu...
Sonuç kısmında şaşırmamak gerekse de yabancılıyorum!
Nazlanan bir erkek...kaprisli ve peşinden koşulmasını bekleyen!
!!!
Evet durum aynen bu şekilde cereyan ediyor. Güruh ile haşır neşir olan genç beyler hele hele ki yakışıklı olan ve yakışıklılığının farkında olan beyler için durum aynen böyle seyrediyor. Talep eden olmaktan çıkıp talep edilen oluveriyorlar.(talepkâr bayanlara hiç girmiyorum) Ve bunu öyle bir kanıksıyorlar ki bir süre sonra talep etmeyi unutuyor ve dahi utanıyorlar!
Bundan sonrası da tahmininizce; naz makamındaki bir ceylan edası!
!!!
Peki bu davranış bir cevap bulabiliyor mu?
Pek tabi  muhterem kâriler, kendini gönül çelmek üzerine yetiştirmiş nice cengaver delikanlı kızlar var sokakta bir görseniz...
Bir ben bu halleri hayretler makamından izliyorum sanki...
Kaçan kovalanır mantığında kovalayan tarafta olmaya nice can atan genç kızlar...

Peki böyle bir ahvale kapılmış beyler sizce o tahttan hiç inmek isterler mi?
Valla istemezler.(Gerçi bunun cinsiyetle alakası pek yok egosu okşanan her nefis o makamı korumak ister) Lâkin bayanda su götürür halde olan bu ahvâl, beylere gerçekten hiç mi hiç yakışmıyor!
Gerçekten yakışmıyor...

Bu yüzden birileri bayanlara erkekler gibi olmadığını, erkeklerle kesinlikle eşit olunamayacağını anlatırken birileri de beylere 'yer'lerini bildirmeli...Zira bu türlü bir gidişatta cinsi değer hükmü kalmayacağı gibi cinsiyetsizlik üzerine konuşmalarda yapılması söz konusu olacaktır.
Bu esnada birileri de bana bu hayret makamından inmeyi tavsiye edebilir tabi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder