13 Ağustos 2012 Pazartesi

Gırgır,Geyik,Maytap vs Üzerine...

Ortalikta bu kadar ciddiyetsiz insanlar varken bende her sôzü bu kadar ciddiye almak zorunda degilim mesela. Anormallik insanlardayken onlara obsesif gorunmeyebilirim boylelikle.
Nedir yani bu girgir,geyik,umurumda mi dunya barbunya edalari insanlardaki? Neyi ispatlamis oluyorlar boyle?
Evet cabalasamda girgir ,geyik dozajim cok stabil. Cok sukur ki mizacim boyle.
Insanlari onemsiyorum cunku.
onlari yaradana tapiyorum,onlara yapilan saygisizligin bir sekilde yaradana ugradigini dusunuyorum(tevhid geregi). (Ne var efendim geyik saygisizlik midir?diyecek olan insanlar varsa soruyorum acaba nedir? Seviye meselesi midir?
Espri veya komik bir durumdan tabiki bahsetmiyorum.)
Somurtkan insanlardan bile degilim oysa. Tam tersi ne kadar gulec oldugum soylenir. Insanlari onemsedigim icin onlara tebessum etmeyi seviyorum.
Bu yuzden insanlar degerli onemsenecek kadar degerli.

Kelimeler ise Hz.Adem'e cennette bahsedildi ,ogretildi. O denli ôzel. Îmami Azam'in kalem ve kagida olan hurmetini herkes bilir orada maksat odun parcalarina saygi degildi onlar ilim ogrenmeye arac olduklarindan hurmet gormeye layik bulunmuslardi. Kelimelerde ilimden farkli degil hatta öte..yoklugunu bir dusunsenize..Ve bize bahsedilmisken kullanimi,tuketimi bukadar alelade degil nezdimde .
Bilakis en kiymet verdiklerimden,herseyim kelimelerim.Buyuzden insanlarin agzindan cikan her kelimeyi onlarin da herseyi,GERCEGI olarak anliyorum.
Ve eger siz insanlarin kelimelerini onemsemeden yasayabiliyor ,isinize gelmeyenlerle "girgir" gecebiliyorsaniz ne âlâ!
Lakin bazi insanlar sizin kadar asmis olmayabilir ve soylediginiz her soze hayati anlamlar yukleyebilir,sizin gibi girgirda gecemediginde olur ha kirilabilir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder